شروع کمپین تابستانه جهاددانشگاهی قزوین با چاشنی نوآوری

۲۰ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۴:۵۰ کد : ۸۵۰۶۶ معاونت آموزشی اخبار برگزیده
مسئول تبلیغات جهاد دانشگاهی استان قزوین، گفت: کمپین تابستانه مراکز آموزشی جهاددانشگاهی قزوین از ۱۵ خرداد آغازشده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. درراه اندازی این کمپین از روش‌های نوین تبلیغاتی و هدفمند در جذب حداکثری مشتری‌مداری استفاده‌شده است.
شروع کمپین تابستانه جهاددانشگاهی قزوین با چاشنی نوآوری

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی قزوین، محمدمهدی افشار اظهار کرد: هدف از برگزاری کمپین تابستانه جهاددانشگاهی قزوین، معرفی و عرضه دوره‌های آموزشی تخصصی و مهارت‌محور است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از فراغت سه‌ماهه تابستان برای دانش‌آموزان و دانشجویان، تأکید کرد: این کمپین هرساله در آستانه فصل تابستان اجرا می‌شود اما نقطه تمایز این کمپین با سایر کمپین‌های تابستانه خلاقیت و نوآوری در مدل اجرای آن با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی است.

مسئول تبلیغات جهاد دانشگاهی استان قزوین، افزود: کمپین تابستانه مراکز آموزشی جهاددانشگاهی قزوین در دو فاز مجازی و محیطی طراحی‌شده است و ایده محوری این کمپین بر روی یادآوری فرصت‌های آموزشی در فصل تابستان متمرکز است.
وی عنوان کرد: شعار اصلی این کمپین، «چه تابستونی بشه» انتخاب‌شده که هدف ما را در زمینه کسب مهارت و اشتغال‌زایی به‌وضوح نشان می‌دهد.

افشار همچنین به استفاده از تکنولوژی‌های نوین درراه اندازی کمپین تابستانه مراکز آموزشی جهاددانشگاهی قزوین اشاره کرد و گفت: در طراحی پوسترها، بنرها و بیلبوردهای تبلیغات محیطی از هوش مصنوعی بهره گرفته‌ایم. کاراکترها و تصاویری که در پوسترها و بیلبوردها مشاهده می‌شود، توسط موتورهای تولید تصویر هوش مصنوعی ایجادشده‌اند. این رویکرد نوآورانه به جهاد دانشگاهی کمک کرده تا تصاویری متناسب باسلیقه و نیاز مخاطبان خود ارائه دهد. به‌عنوان‌مثال در انتخاب کاراکترهای پوستر تبلیغاتی دوره‌هایی مانند دستیار دندانپزشک و یا تربیت‌معلم پیش‌دبستانی از تصاویر خانم و بر اساس سلیقه مشتری استفاده‌شده است.

وی همچنین به جانمایی سازه‌های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: این تصمیمات بر اساس آنالیز و دیتای مشتریان اتخاذشده است تا هر دوره آموزشی در نقاط مناسب شهر قرار گیرد. به‌عنوان‌مثال پایه انتخابی از سازه‌های تبلیغاتی دوره آموزشی کشت و پرورش قارچ را در ابتدای خیابان ولیعصر در نظر گرفتیم چراکه نقطه واصله به سایر نقاط استان است و عموم مخاطبان ما در این رشته از سایر نقاط استان هستند.

مسئول تبلیغات جهاد دانشگاهی استان قزوین، خاطرنشان کرد: تیم تبلیغات جهاد دانشگاهی قزوین به‌شدت به سمت مشتری‌مداری و پاسخگویی به نیازهای واقعی جامعه پیش می‌رود و تلاش دارد که با استفاده از داده‌های خود از مشتریان، خدمات خود را روزبه‌روز بهبود بخشد.

وی در پایان گفت: کمپین تابستانه فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان و دانشجویان است تا با شرکت در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، مهارت‌های جدید کسب کنند و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند. گفتنی است که به افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه پایان دوره معتبر جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد.


انتهای پیام

کلیدواژه‌ها: کمپین تابستانه آموزشی دوره آموزشی قزوین جهاددانشگاهی قزوین دوره جهاد تبلیغات جهاد جهاد دانشگاهی


نظر شما :