رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی کلید جذب مشتری

۰۶ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۲:۳۲ کد : ۸۴۵۹۲ معاونت آموزشی اشتغال و کارآفرینی اخبار برگزیده
رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه آموزش جهاددانشگاهی قزوین گفت: هرچند که با پیشرفت فناوری، روش‌های فروش به شکل چشمگیری تحول‌یافته‌اند اما بازاریابی محتوایی، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی ابزارهای کلیدی برای جذب مشتریان هستند.
رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوایی کلید جذب مشتری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، فریماه رفیعی اظهار کرد: امروز هر کسب‌وکار برای رشد، پیشرفت و موفقیت درفروش کالا و خدمات خود، نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین فروش و جذب مشتری است. در این میان اهمیت تکنولوژی‌های جدید بازاریابی در بهبود و ارتقاء استراتژی‌های فروش در هر سازمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی افزود: یکی از ابزارهای مهم در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، بازاریابی و ماژول‌های آن است. استفاده درست از این ابزارها نیازمند دانشی مناسب در زمینه بازاریابی و نیز آشنایی کامل با تکنولوژی‌های جدید در بازاریابی است. هرچند که با پیشرفت فناوری، روش‌های فروش به شکل چشمگیری تحول‌یافته‌اند اما بازاریابی محتوایی، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی ابزارهای کلیدی برای جذب مشتریان هستند.


رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه آموزش جهاددانشگاهی قزوین، خاطرنشان کرد: امروز فضای کسب‌وکارها به سمت و سویی رفته است که پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوا نیز نقش مهمی در افزایش فروش ایفا می‌کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: امروز بازاریابی مبتنی بر داده و گیمیفیکیشن محبوبیت زیادی در کسب‌وکارها و همچنین مخاطبان دارند. روش‌های نوین و خلاق درفروش، به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با شناسایی دقیق نیازهای مشتریان، فروش خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اشتراک‌گذاری تجربیات و نظرات مشتریان پیشین، ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه،استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، مشتری‌مداری و برنامه‌های وفاداری و پاداش به مشتری، استفاده از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از مهم‌ترین کلیدواژه‌های فروش محصولات است.


رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه آموزش جهاد دانشگاهی قزوین تصریح کرد: روش‌های نوین فروش، به‌ویژه با استفاده از ابزارهای دیجیتال و تحلیل داده‌ها، فرصتی بی‌نظیر برای جذب و حفظ مشتریان فراهم می‌آورند. این روش‌ها به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که با توجه به نیازها و ترجیحات مخاطبان خود، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و مؤثر از تعامل با برند ارائه دهند و درعین‌حال، به رشد و موفقیت بیشتری دست یابند.


انتهای پیام

کلیدواژه‌ها: بازاریابی فروش مشتریان کسب وکارها روش راه اندازی کسب و کار جهاددانشگاهی قزوین جهاددانشگاهی استان قزوین


نظر شما :