تبلیغات محیطی گامی مؤثر بر برندسازی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استانقزوین، محمد مهدی افشار اظهار کرد: ما برای تبلیغات کسب و کارهای خود باید از رسانههای مختلف استفاده کنیم، یکی از رسانههایی که بازدید بسیار زیادی دارد و در صدر بودجه تبلیغاتی اکثر برندهای بزرگ است، تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی بازدید بسیار زیادی دارد و باعث میشود که تبلیغ برند در سطح بسیار بزرگی دیده شود.
وی تصریح کرد: تبلیغاتمحیطی بهدلیل خاصیت یادآوری کنندهای که دارد، باعث میشود، برندها و کسب و کارها فراموش نشوند، تبلیغات محیطی میتواند برند یک کسب و کار را در ذهن مشتری یادآوری کند و از همین رو حائز اهمیت است.
افشار خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی مناسبترین نوع تبلیغات برای برند و کسب و کارهای بومی و محلی است، از تبلیغات محیطی میتوان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد.
وی ادامه داد: بیلبوردها با توجه به بودجه تبلیغاتی هر برند مناسبترین نوع تبلیغات محیطی هستند و بعد از آن استرابوردها، تکپایهها و فیکسچرها گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی به شمار میآیند.
مسئول تبلیغات جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: در واقع میتوان گفت هر نوع از تبلیغات محیطی از مؤثرترین انواع تبلیغات هستند. به عنوان مثال چون بیلبوردها به آسانی قابل مشاهده و قابل تشخیص هستند، راهی فوقالعاده برای ارتباط با تعداد زیادی از مخاطبان محسوب میشوند.
وی اظهار کرد: برای انتخاب یک پایه مناسب جهت تبلیغات محیطی، مؤلفههای مختلفی را باید در نظر بگیریم. معمولاً برندهای خلاق پیش از شروع تبلیغات محیطی به دنبال کسب اطلاعات درباره نوع مخاطبان خود هستند.
افشار تصریح کرد: بسیار تأکید میشود که کسب و کارها دادههای مشتریان خود را جمعآوری کنند و بر اساس این دادهها یک تبلیغات هدفمند داشته باشند.
وی ادامه داد: محل جغرافیایی و میزان دید پایه از دیگر نکاتی است که در تبلیغات محیطی باید مورد توجه کسب و کارها قرار گیرد. نصب پایه تبلیغاتی در یک محل خوب، امری ضروری در انتخاب یک پایه مناسب تبلیغاتی است.
مسئول تبلیغات جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: طراحی تبلیغات محیطی یکی دیگر از موضوعاتی است که برای داشتن یک تبلیغات خوب و هدفمند باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. استفاده از یک شعار دلنشین، استفاده از یک رنگ بندی و سلیقه گرافیکی مطلوب میتواند، کیفیت تبلیغات را افزایش دهد.
انتهای پیام
نظر شما :