کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» در جهاددانشگاهی استان قزوین منتشر شد

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۸ کد : ۶۷۳۴۱ ستادی انتشارات اخبار برگزیده
کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» در انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین به ترجمه سعیده اسدی منتشر شد
کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» در جهاددانشگاهی استان قزوین منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد قزوین؛ کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» به ترجمه سعیده اسدی دکتری معماری، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید رجایی در انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین منتشر شد.

کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» در آژانس مدیریت اضطرار ایالات‌متحده_ FEMA باهدف ارائه رهنمودهایی برای مهندسان، معماران، مسئولان مؤثر در امر ساختمان‌سازی و صاحبان املاک در طراحی پناهگاه‌ها و اتاق‌های امن در ساختمان‌ها به تألیف رسیده است.

در این کتاب اطلاعاتی پیرامون طراحی و ساخت پناهگاه‌ها در محل کار، خانه و یا ساختمان‌های جمعی در واکنش به خطرات انسان- ساخت ارائه می‌گردد.

کتاب «اتاق‌ها و پناهگاه‌های امن، حفاظت از انسان‌ها در برابر حملات تروریستی» در 252 صفحه به بهای 180 هزارتومان در انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین منتشرشده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب به آدرس B2n.ir/y50032 مراجعه کنند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: کتاب اتاق پناهگاه پناهگاه امن حفاظت پناهگاه امن حفاظت انسان اتاق پناهگاه امن کتاب اتاق پناهگاه امن جهاددانشگاهی استان قزوین


نظر شما :