بازدید تیم اجرایی جهاددانشگاهی قزوین از کارخانه تولید عرقیات گیاهی

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶ کد : ۲۷۳۸۹ ستادی معاونت آموزشی اخبار برگزیده مشاغل خانگی
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیم اجرایی جهاد دانشگاهی از یک کارخانه تولید عرقیات بازدید کرد.
بازدید تیم اجرایی جهاددانشگاهی قزوین از کارخانه تولید عرقیات گیاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین؛سید مصطفی زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین، اظهار کرد: در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند استان، بازدید از کارگاه «رنجبر» یکی از تولیدکنندگان عرقیات گیاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کارآفرین با توجه به تجربه خود در عرصه گیاهان دارویی تصمیم می‌گیرد در عرصه عرقیجات وارد شود و کارخانه‌ای را دایر کند، در حال حاضر سه سالی می‌شود که کارخانه‌ای را در شهرصنعتی اسفرورین تأسیس کرده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین خاطرنشان کرد: این کارآفرین سوله‌ای را تجهیز و خط تولید عرقیات را راه‌اندازی کرده و در حال حاضر با برند«حومه» مشغول به فعالیت است و محصول خود را به توزیع‌کنندگان عرقیجات عرضه می‌کند.

وی افزود: این کارآفرین در تلاش است تا خط تولید نوشابه‌های طبیعی را با برند «نوشاک»راه‌اندازی کند؛ اکنون در حال دریافت مجوز است و به زودی خط تولید این محصول را راه‌اندازی خواهد شد.

زرآبادی عنوان کرد: این کارآفرین در زمینه گیاهان دارویی دانش همراه با تجربه دارد و در این عرصه سرمایه‌گذاری کرده است و هم اکنون ظرفیت به‌کارگیری 10 نفر را دارد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین با اشاره به اینکه رنجبر در این طرح به عنوان تولیدکننده و دغدغه‌مند اعلام همکاری کرده است، گفت: این کارآفرین محصول تولید شده توسط فعالان مشاغل خانگی را که با شرایط خاصی کشت و برداشت شده باشد را خریداری خواهد کرد؛ با این اقدام فعالان مشاغل خانگی در عرصه گیاهان دارویی به صنعت متصل خواهند شد.

کلید واژه ها: خانگی مشاغل خانگی توسعه مشاغل خانگی ملی توسعه مشاغل خانگی خانگی قزوین مشاغل توسعه مشاغل ملی توسعه مشاغل طرح ملی توسعه مشاغل مشاغل خانگی قزوین


نظر شما :