پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی قزوین به منتخب مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲ کد : ۷۳۲۹۸ ستادی
رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین طی پیامی ضمن گرامیداشت حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی را موجب خشنودی دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی قزوین به منتخب مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری


به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان قزوین، دکتر فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در پی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیام تبریکی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
خداوند متعال در قرآن کریم در بخشی از آیه سوم سوره مائده می‌فرماید: الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ دِینِکُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ/ امروز کافران از این که به دین شما دستبرد زنند و اختلالی رسانند طمع بریدند، پس شما از آن‌ها بیمناک نگشته و از من بترسید.
بر این اساس حضور حماسی مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏‌سالاری دینی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و موجب خشنودی دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی شد.
دشمنان نظام جمهوری اسلامی که با توطئه و کینه‌توزی از هیچ تلاشی برای آسیب به جمهوری اسلامی فروگذار نکردند در برابر مردمی شکست را پذیرفتند که به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با وحدت و همدلی پای صندوق‌های رأی رفتند و فارغ از هرگونه تفکر و اندیشه سیاسی یک بار دیگر با رأی خود مهر تأییدی بر شناسنامه جمهوری اسلامی ایران نقش کردند.
حال که این پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورده است ضمن تبریک به آقای دکتر پزشکیان، بیان این نکته حائز اهمیت است که رئیس جمهور منتخب مردم باید با ایمان به یاری خداوند متعال، به پشتوانه جمهوری اسلامی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور، با همراهی جوانان مؤمن و انقلابی این مرزو و بوم در مسیر پیشرفت ایران عزیز گام بردارد.
مجموعه انقلابی و جوان جهاددانشگاهی استان قزوین نیز همچون همیشه دست یاری به دولت می‌دهد و از هیچ کوششی برای اجرای سیاست‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دولت منتخب دریغ نخواهد کرد، امید است در این راه رهرو شایسته‌ای برای شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهید محمدعلی رجایی باشیم.

و من الله التوفیق
فرشاد پیله‌چی
رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین

کلید واژه ها: قزوین استان قزوین جهاددانشگاهی استان قزوین رئیس استان جهاددانشگاهی استان منتخب جهاددانشگاهی جمهور


نظر شما :