انتشار کتاب «کارآفرینی و توسعه؛ واقعیت ها و چشم‌اندازهای آینده» در جهاددانشگاهی قزوین

۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷ کد : ۷۳۱۳۳ ستادی انتشارات اخبار برگزیده
کتاب «کارآفرینی و توسعه؛ واقعیت‌ها و چشم‌اندازهای آینده» با همت بیژن رضائی، نادر نادری، سحر رستمی و معین سلیمانی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
انتشار کتاب «کارآفرینی و توسعه؛ واقعیت ها و چشم‌اندازهای آینده» در جهاددانشگاهی قزوین

 

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان قزوین، کتاب «کارآفرینی و توسعه» باهدف معرفی کارآفرینی و نوآوری، با جستجوی ریشه‌های آن‌ها در علم اقتصاد و ارتباط آن با توسعه، به‌واسطه با بیژن رضائی، نادر نادری، سحر رستمی و معین سلیمانی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

در این کتاب به درک نقش کارآفرینی، در جدیدترین مفاهیم رشد اقتصادی اشاره‌شده است و نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که با در نظر گرفتن کارآفرینی نوآورانه، باید سیستم ملی کارآفرینی نوآورانه را با توجه به ریشه‌های بومی، اشکال متعدد انتقال دانش بین بازیگران مختلف و سیاست‌های نوآوری تعریف کرد و از ایجاد و توسعه «اکوسیستم کارآفرینی» برای تأثیر بر توسعه نوآوری، حمایت کرد؛ بنابراین این کتاب با نگاه به آینده تا حد زیادی بر نقش کارآفرینی و نوآوری در توسعه اقتصادی تأکید دارد.

مطالب کتاب در ۲ بخش و ۶ فصل مطرح‌شده است که بخش اول درخصوص کارآفرینی نوآورانه و پویایی‌های اقتصادی و بخش دوم در مورد سیستم کارآفرینی نوآورانه در کشورهای نوظهور است.

این کتاب در ۱۷۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۸۵ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشرشده است.

انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان قزوین جهاددانشگاهی قزوین انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین کتاب کتاب‌ قزوین قزوین


نظر شما :