انتشار کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» در جهاددانشگاهی قزوین

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۶ کد : ۷۲۴۴۹ ستادی معاونت فرهنگی
کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» با تألیف سعید وکیلی، الهام وفائی، امیر ثامنی و اسماعیل بیگی هرچگانی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
انتشار کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» در جهاددانشگاهی قزوین

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی قزوین، کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» باهدف کمک به برنامه‌ریزان توسعه و دست‌اندرکاران تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و پیشرفت رشتهٔ تحریر درآمده‌ است.

یکی از پرچالش‌ترین مباحث مطروح در مبانی برنامه‌ها، مفاهیم و تعاریف واژگان مورداستفاده در تدوین برنامه است. در این کتاب تلاش شده است تا در یک چهارچوب از پیش طراحی شده؛ ابتدا واژه‌های پرکاربرد در نظام برنامه ریزی احصاء و به لحاظ لغوی در فرهنگ واژگان فرهنگ نامه تخصصی و همچنین فرهنگ‌نامه لاتین معنای این واژگان پیش روی مخاطبان ارائه گردد و در نهایت تعاریف این واژگان در اسناد مکتوبات و آرای صاحب نظران مورد کنکاش و جستجو قرار گیرد.

این مجموعه برای تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و بالأخص برنامه‌های پنج ساله و میان مدت توسعه کشور می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. کتاب «تعاریف و مفاهیم واژگان پرکاربرد در برنامه‌های توسعه و پیشرفت» در ۲۳۲ صفحه و قطع وزیری از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان قزوین جهاددانشگاهی قزوین انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین انتشار کتاب قزوین


نظر شما :