برگزاری سه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در قزوین

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۶ کد : ۷۲۳۱۷ ستادی معاونت آموزشی
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین، از برگزاری سه آزمون استخدامی، دستگاه‌های مختلف در روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
برگزاری سه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در قزوین

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان‌قزوین، مهندس سمانه مولاوردی‌خانی، معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: آزمون‌های استخدامی ویژه معلولین، ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد و ثبت اسناد و املاک استان، طی دیروز و امروز(۱۷ و ۱۸ خردادماه) در استان قزوین توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز گذشته، ۱۷ خردادماه با حضور ۲۴۳ نفر در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور قزوین واقع در شهرک مینودر در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین در خصوص آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در این استان گفت: این آزمون عصر روز گذشته، ۱۷ خردادماه با حضور ۲۵۱ نفر شامل ۱۲۵ مرد و ۱۲۶ بانو برگزار شد.

مهندس مولاوردی‌خانی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: این آزمون نیز با حضور ۱۳۰ داوطلب شامل ۸۴ داوطلب مرد و ۴۶ داوطلب بانو ساعت ۹ صبح امروز، ۱۸ خردادماه برگزار شد.

وی ضمن اعلام سلامت در برگزاری آزمون‌ها، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این آزمون‌ها می‌توانند؛ متعاقباً نتایج را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مشاهده کنند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان قزوین آزمون استخدامی جهاددانشگاهی قزوین قزوین مرکز آزمون جهاد دانشگاهی


نظر شما :