بازدید مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین، از پروژه درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قزوین

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۶ کد : ۷۰۴۹۳ ستادی درمانی
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین، از پروژه عمرانی مجتمع درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قزوین بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین، از پروژه درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قزوین

دکتر محمدصادق بابایی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین، از پروژه عمرانی مجتمع درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قزوین بازدید کرد، در این بازدید مهندس فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین و مهندس سعید تاسا، مدیر اجرایی پروژه عمرانی مجتمع درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی نیز حضور داشتند.

مهندس سعید تاسا، مدیر اجرایی پروژه عمرانی مجتمع درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی قزوین، در ابتدای این بازدید گزارشی از روند ساخت و پیشرفت این پروژه ارائه داد و گفت: مقرر است مجتمع درمانی، تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در ۱۰ هزار متر و در سه فاز ساخته شود و برای تکمیل و بهره‌برداری فاز اول از این مجتمع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدوارم که بتوانیم علاوه بر حمایت‌های دولتی از حمایت خیرین هم استفاده کنیم.

دکتر محمدصادق بابایی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین، نیز در جریان بازدید از پروژه عمرانی مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی قزوین، اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سرانه درمانی استان قزوین، این پروژه که به همت جهاد دانشگاهی قزوین در حال ساخت است نیاز مردم استان را در موضوعات مختلف مربوط به‌سلامت مرتفع خواهد کرد.

 وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که در مجمع خیرین سلامت استان درباره حمایت از پروژه عمرانی جهاد دانشگاهی قزوین تصمیمات قابل‌توجهی اخذ شود تا به نحو مطلوب از این پروژه که قرار است در حوزه درمان ناباروری فعالیت کند، پشتیبانی صورت بگیرد تا مردم استان قزوین بتوانند از خدمات این مجتمع بهره‌مند شوند.

دکتر بابایی ضمن بازدید از مرکز درمان فعلی جهاد دانشگاهی و پزشکانی که با این مرکز همکاری دارند، گفت: وجود تجهیزات به‌روز و تعرفه‌های نیمه‌دولتی در مرکز درمان جهاد دانشگاهی قزوین قابل‌تقدیر است، با این شرایط افراد کم‌بضاعت ساکن استان با دغدغه کمتری می‌توانند از خدمات سلامت استفاده کنند، این حرکت به‌نوعی یک فعالیت خداپسندانه محسوب می‌شود و امیدواریم جهاد بتواند به این مسیر ادامه دهد و ما هم در اطلاع‌رسانی به مخاطبان هدف برای استفاده از خدمات این مرکز تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.

کلید واژه ها: تحقیقاتی جهاد درمانی تحقیقاتی جهاد مجتمع درمانی تحقیقاتی جهاد جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی قزوین دانشگاهی قزوین


نظر شما :