رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قزوین:

الگوهای جهادی چون مرحوم آشتیانی باید در جامعه تبیین شود

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۶ کد : ۶۶۷۷۴ ستادی اشتغال و کارآفرینی اخبار برگزیده
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: الگوهای جهادی چون مرحوم آشتیانی باید در جامعه تبیین شود تا نسل امروز این افراد را بشناسد و درک کند که این افراد چه نقش موثری برای کشور خود ایفا کرده‌اند.
الگوهای جهادی چون مرحوم آشتیانی باید در جامعه تبیین شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد قزوین، سعید تاسا رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی اظهار کرد: مرحوم آشتیانی مصداق یک جوان متخصص، مومن و انقلابی است چراکه این زنده یاد از شاخص‌های نیروی جهادی از جمله صبر، پشتکار، تلاش بی وقفه، اخلاص، علم و لذت خدمت به مردم را دارا بود.

وی افزود: مرحوم آشتیانی شیفته ولایت بود و با افتخار عنوان می‌کرد رهبری به من فرموده‌اند رویانتان رویان باد.

کاظمی آشتیانی عنوان کرد: الگوهای جهادی چون مرحوم آشتیانی باید در جامعه تبیین شود تا نسل امروز این افراد را بشناسد و درک کند که این افراد چه نقش موثری برای کشور خود ایفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: افرادی همچون آشتیانی، تهرانی مقدم و شهریاری در این مرز بوم زاده شده‌اند و خدمت ارزشمندی ارائه کرده‌اند اما متاسفانه در جامعه عنوان نشدند و ناشناخته باقی ماندند که لازم است در این باره نیز بیش از پیش اقدام شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: فرهنگ جهادی با کلاس درس و شب خاطره فقط شنیده می‌شود اما دیده نمی‌شود و با عمق وجود نسل امروز آمیخته نمی‌گردد؛ تناقضات موجود در رفتار برخی از مدیران و همچنین نفوذ رسانه مخرب در ذهن‌ها باعث شده است پرده تاری در چشم مخاطب در حوزه آشنایی با فرهنگ جهادی و این جهادگران شکل بگیرد.

وی عنوان خاطرنشان کرد: حوزه سلول‌های بنیادین همتراز حوزه صنایع موشکی یعنی جز فناوری‌های پیشرفته جهان امروزی است که دشمنان انقلاب امروزه نیز برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت آن خواب را برخود حرام کرده‌اند و در جهت تضعیف و تخریب این دانش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

تاسا بیان کرد: خوداتکایی نشان از پیشران در مسیر قله و پیشرفت است که دانشمندان امروز ایران در این مسیر قرار دارند و خوشبختانه شاهد توسعه خوبی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: درمان ناباروری که یکی از ثمرات علم سلول‌های بنیادی است در حل معضلات اجتماعی امروز از جمله افزایش جمعیت، پیشگیری از طلاق زوجین و ایجاد کانون گرم خانواده اثربخش بوده است و سبب شده است  مقام مادری نصیب آرزومندان شوند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین در پایان گفت: اقدام موثر مرحوم آشتیانی، ثمرات عظیمی در خانواده و اجتماع بر جای گذاشته است که قطعا با تولد هر یک نوزاد در کارنامه دکتر آشتیانی ثبت می‌شود.

انتهای پیام

کلید واژه ها: آشتیانی مرحوم آشتیانی مرحوم جهادی جهاددانشگاهی کاربردی جهاددانشگاهی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی قزوین قزوین


نظر شما :