برگزاری نشست مجازی معاونان آموزش جهاددانشگاهی کشور

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸ کد : ۶۵۳۷۸ ستادی معاونت آموزشی اخبار برگزیده
روز گذشته مورخ ۵ آذر ۱۴۰۱ نشست مجازی بررسی آخرین اقدامات پروژه کتاب Eight با حضور معاونان آموزش جهاددانشگاهی کشور برگزار شد.
برگزاری نشست مجازی معاونان آموزش جهاددانشگاهی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد قزوین، روز گذشته مورخ 5 آذر 1402 نشست مجازی بررسی آخرین اقدامات پروژه کتاب Eight با حضور معاونان آموزش جهاددانشگاهی کشور برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی از جمله ارائه گزارش کار به معاونین آموزش واحدها، روند پیشرفت پروژه Eight، پیشرفت میزان سهم سهامداران پروژه Eight، معرفی نرم افزار Eight Plus و همچنین ارائه به اساتید زبان واحدها به عنوان یک پکیج آموزشی، بررسی شد.

علیرضا عبداللهی در این نشست به عنوان نماینده این پروژه از جهاددانشگاهی استان قزوین و مدیر تیم مؤلفان مجموعه کتاب‌های Eight در جهاددانشگاهی قزوین اظهار کرد: پکیج کمک آموزشی Eight Plus با سرفصل درسی ارائه شده از سوی دفتر مرکزی مطابقت دارد و اساتید می‌توانند به صورت مستقیم از این پکیج به عنوان یک ابزار ارائه محتوای آموزشی در کلاس استفاده کنند.

مدیر تیم مؤلفان مجموعه کتاب‌های Eight جهاددانشگاهی قزوین در پایان گفت: در سایت http://eight.ir  فایل‌ پکیج‌های آموزشی مربوط به استاد و ویدئوی آموزشی نحوه‌ی استفاده از این فایل‌ها نیز بارگذاری شده است.

انتهای پیام

کلید واژه ها: eight کتاب eight آموزشی پروژه پکیج جهاددانشگاهی ارائه


نظر شما :