کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ایران» در جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۵ کد : ۶۴۴۳۲ ستادی انتشارات اخبار برگزیده
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» تألیف ابوالفضل وَلَوی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ایران» در جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد قزوین، کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و تأکید بر کشورهای حوزه جهان عرب تألیف ابوالفضل وَلَوی، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
وَلَوی در این کتاب پس از مرور مبانی و نظریات شبکه‌های اجتماعی؛ روندهای آینده فناوری، مفهوم قدرت و اقتدار ملی، دیپلماسی عمومی و برندسازی ملی و ژئوپلتیک جهان عرب در نهایت مدل بومی برندسازی ملی ایران از طریق فضای مجازی (با تأکید بر جهان عرب) را ارائه کرده است.
این کتاب در ۳۷۰ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۵۳ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
انتهای پیام

کلیدواژه‌ها: انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین


نظر شما :