انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان

۱۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۳ کد : ۵۹۳۲۳ ستادی اخبار برگزیده
تفاهم نامه همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با هدف ایجاد زمینه تعامل موثر میان دو نهاد علمی کشور در دو بخش، اقدامات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اشتغال‌ و کارآفرینی و استفاده از ظرفیت هر دو نهاد در حوزه توانمندسازی امضا شد.
انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان

تفاهم نامه همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی قزوین  و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان  با هدف ایجاد زمینه تعامل موثر میان دو نهاد علمی کشور در دو بخش، اقدامات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اشتغال‌ و کارآفرینی و استفاده از ظرفیت هر دو نهاد در حوزه توانمندسازی امضا شد.

فرشاد پیله‌چی رئیس جهاددانشگاهی قزوین در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با ابراز امیدواری از نتایج پرخیر و برکت برای همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف علمی و تمرکز برحوزه مهارتی اظهار کرد: امیدواریم با زیرساختی که دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در حوزه منابع انسانی، تجارب علمی و کارگاه‌های تخصصی دارد بتوانیم یک مرجع خوب برای آموزش مهارتی اشتغال دانش‌آموختگان را در استان قزوین و شهرتاکستان ایجاد نماییم.

وی با اشاره به ضرورت عملیاتی شدن و اقدامات عملی در قالب تفاهم نامه، اظهار کرد: امیدواریم این تفاهم نامه عملیاتی شده و نتایج ملموسی داشته و همچنین مایه خیر و برکت در حوزه‌های مربوطه شود؛ ایشان این همکاری را میمون و مبارک تلقی کرده و افزودن در مسیر اجرای مفاد تفاهم‌نامه نیز در کنار دانشگاه آزاد تاکستان خواهیم بود.

همچنین دکتر عباس ارباب رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با استقبال از همکاری‌های مشترک با دانشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله برگزاری آموزش‌های مهارت محور اظهار کرد: امیدورایم این همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف منجر به نتیجه مطلوب شده و دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین مردم استان در زمینه‌های مختلف از ثمرات این همکاری بهره‌مند گردند.

در خاتمه دو طرف  بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی در پیشبرد تفاهمنامه تاکید کردند و مقرر شد در طی هفته‌های آتی با جمع‌بندی دوره‌های مهارتی براساس نیازسنجی استان مرحله به مرحله آغازگر ایجاد دوره‌های مهارتی  جدید و کارآمد  باشند.

>پایان پیام<

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی قزوین جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان قزوین مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاددانشگاهی قزوین جهاددانشگاهی استان جهاد دانشگاهی استان جهاد دانشگاهی استان قزوین جهاد رییس جهاددانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه آزاد تاکستان دانشگاه آزاد تاکستان


نظر شما :