توسط انتشارات جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
کتاب «مدیریت کیفیت»
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، علی دل زنده مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: این کتاب سعی بر ایجاد یک دید کلی پیرامون عناصر کلیدی، مهم، تاریخی و مباحث روز در زمینه مدیریت کیفیت و استفاده عملی از این اصول اساسی در زمینه مدیریت کیفیت دارد که با توضیح تئوری مدیریت کیفیت در هر زمینه شروع شده و سپس به بررسی کاربرد آن پرداخته است.
وی عنوان کرد: این کتاب در 15 فصل به پیشینه و تاریخچه مدیریت کیفیت، نظریات دکتر ادوارد دمینگ، استانداردها و مدلها، مشتریان، رهبری در مدیریت کیفیت، مدیریت کیفیت راهبردی، فرآیندها، مشارکت و منابع، افراد در مدیریت کیفیت، اخلاق و مسئولیتهای اجتماعی سازمان، آموزش، تغییر و بهبود فرآیند، کیفیت خدمات و پیادهسازی مدیریت کیفیت اشاره نموده است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین،کتاب «مدیریت کیفیت» با شمارگان هزار نسخه در 254 صفحه به بهای 26000 تومان و در قطع وزیری از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
نظر شما :